Jenkler - Vad söker jag?

• Hej vänner!

Det är väl lika bra att börja skriva den första nu så att fler kan följa. Jag heter iallafall Mikael och driver ett företag vid namn mitt efternamn ;) Det jag är bäst på är Opensource produkter som Linux och Wordpress. Sitter med PHP och andra tyngre språk men gillar scripting mest!

Eftersom jag idag har många partnerskap så finns det egentligen ingenting som jag inte kan lösa men, jag letar alltid efter nya partners där man kan hjälpas åt att leverera den bästa lösningen för våra kunder.

I dagsläget så söker jag grafiker, frontend och marketing personer som kan hjälpa mig att tjäna ännu mera pengar!

Mer information hittar ni om mig på följande sidor.

Bara att snacka på i denna tråd för samarbete med mig. Om ni har ett eget budskap eller söker något speciellt så skriv ett eget inlägg i denna kategori.

• Hej Mikael,
    Söker du en grafiker/grafisk formgivare/produktionsbyrå så har du en här.
    Min hemsida ska jag bygga om men du hittar lite arbetsprover där.
    www.spoil.se

Hör av dig!

Med vänlig hälsning,
    Janne Adsjö

• Spännande @Jan-Adsjö !

Ska ha dig i åtanke när jag får in uppdrag som passar dig! Om du själv behöver hjälp med backend eller IT-support någon gång så säg till. Alltid bra att få till ett första projekt tillsammans så man får känna på varandra lite!

Logga in för att posta

Ser ut som din anslutning till Tummen Ur gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.