Kursen "Skapa din websida på 2 timmar"

• Vill du skapa en egen websida? Måste du då ha en egen domän eller kan du få prova utan att det kostar dig något? Hur går det till att bygga en professionell sida? Måste du kunna koda eller skriva programmeringsspråk?

Målet är att:
    ● Skapa en websida på 2 timmar
    ● Få de tips som behövs för att få igång en sida
    ● Kunna skapa en sida på en egen domän eller låna en domän och testa
    ● Skapa en blogg

Under 5 veckor får du lära dig hur du kan göra detta, framförallt i WordPress. Du får även kopplingar till Wix och Joomla.

Detta sker helt digitalt.
    Du får tillgång till en plattform med övningar, videoinspelningar som visar hur och mycket tydliga instruktioner.
    Du får 3 st webinar där jag förklarar mer och där du kan - tillsammans med övriga deltagare - föra en dialog och diskussion.
    Du får tillgång till en sluten grupp på facebook.

• Detta är en mycket bra början ifall man vill försöka själv, vilket jag rekommenderar. Jag föredrar faktiskt att arbeta men folk som har testat detta och har förståelse för hur mycket arbete det kan innebära med en snygg hemsida.

Om man sedan behöver mera hjälp så är det bara att höra av sig så kan vi hjälpa till att få de sista bitarna på plats ;)

Logga in för att posta

Ser ut som din anslutning till Tummen Ur gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.