Introducera dig själv

• Tjena gott folk!

Detta forum är rätt nytt och inte så aktivt men tänkte presentera mig och hoppas fler kunde göra detta :) Jag heter iallafall Mikael och är i skrivande stund 34 år. Jag älskar projekt och nya människor vilket gjorde att jag och en vän startade tummen ur projektet för att folk just ska få tummen ur!

Mig ska du ringa ifall du behöver hjälp med allt inom teknik och IT. Det går att läsa mer om mig och mina projekt på Jenkler.se.

Jag gillar spel och film som de flesta andra. Har du en ide så lyssnar jag gärna, bara att höra av dig.

• Jag heter Eva och är inne på "dö halvan" som vår 86 -åriga samarbetspartner sa när jag fyllde år. Jag har bott utomlands i över 18 år så "tummen ur " är ett levnadssätt. Jag har bott i länder där man utgå ifrån att ingenting bra händer om man inte skapar det själv. Jag har två fotbollsspelande söner så jag har gått och blivit fotbollstränare ( bollen är rund eller hur?..) har insett mina begränsningar och tränar dem inte i fotboll utan mer lek, samarbete, fys och tänka "out of the box". Annars arbetar jag i familjeföretaget Daylight Husbilscenter nytt projekt är Daylight Holiday Homes ( mot Spanien) och jag är aktiv i ett nätverk som heter Go Nature trip. Go Nature Trip är turistdelen i Daylight Husbilscenter men också mitt eget personliga "tummen ur "projekt. Mitt "karma" verkar vara att engagera mig lite för mycket i det jag gör men jag håller på att lära mig att skala ned. Bättre att bjuda upp till dans med några partners än att dansa ringdans i otakt med ett helt rum tänker jag numera.

• Jag heter Anna, är utbildad stylist. Hjälper människor att gå från snygg till "wow" :stuck_out_tongue_winking_eye: Jag anordnar också event med fokus på mode och skönhet men just nu är det bloggvärlden som har mitt största fokus. Håller på att planera Business Bloggers för andra året i rad. Jag kommer även att utveckla det projektet mer med fler bloggtjänster, bloggskola mm. Jag bloggar själv på Tummen Ur så klart men också på stylinganna.se.

Jag älskar att många bollar i luften och driva projekt! :smiley:

• Hej ! Jag heter Eva Fredriksson och jag är född under 60 talet, ålder är totalt oviktigt för mig så jag uppmärksammar inte det datumet och året alls. Svårast för omgivningen har det visat sig. Ålder är ganska viktigt i vårt samhälle. Hur som helst..jag har butik i Nyköping och bor i Tystberga, på en gård med hästar, höns, hundar, katter och 3 får. Jag har varit egen företagare sedan 98 i städbranchen, sålde min verksamhet 2013 och blev anställd. Funkade ju inte såklart utan jag sa upp mig efter 8 mån. Jag är projektdrivande person, dålig på att förvalta. Jag gillar att hjälpa andra att nå sina mål och att nätverka på olika sätt, Står på mässor åt dom som inte vill eller kan själva. Sitter som ordförande i 4 medelstora föreningar. Förtrondevald (C) i Nyköpings Kommun, ersättare i en nämnd. Välkommen till Mellanstugan i Tystberga om du är på väg någonstans eller vill göra en skön utflykt.

• Hej.
    Jag heter Christina men alla kallar mig Krissi. Och det är de jag vill bli kallad för.
    Jag är född 84, så fyller snart 31. Är arbetslös för tillfället. Men har funderingar att börja plugga till hösten då dottern börjar 1a klass.

Jag är en glad och positiv tjej.
    Bor i strängnäs med dottern och en katt.

• Hej!

Mitt namn är Richard och jag bor i Stockholm. Jag är 28 år och utbildad civilingenjör i teknik och för stunden driver jag 2 egna företag, Repellx AB www.repellx.com (grön och kemikaliefri 100 % vattenavstötande produkt för textilier) samt Kalberg Design som jobbar med både webbutveckling och fotorealistisk 3D design. Jag driver även 2 andra digitala projekt som kommer att lanseras under våren. Och jo, jag jobbar även fulltid som projektledare på ett företag i Stockholm och jag ska gifta mig om 30 dagar!

Jag skriver även om min resa från arbetstagare till totalt egen på www.theratracechallenge.com som jag nyligen har startat. Häng gärna med ni med på min resa och utmana er själva! Jag har ingen direkt erfarenhet av att blogga/skriva men jag kan gärna skriva på denna sida också om det skulle finnas intresse.

Ha det bra!

Med vänlig hälsning,
    Richard

• Hej!

Martina heter jag, kallas Tina. Jag är en 32 årig tvåbarnsmorsa som försöker sig på livet som frilansande webbdesigner. Jag har ännu inte tagit steget att starta eget, utan använder mig för närvarande av Frilans Finans faktureringstjänst, vilket fungerar bra i dagsläget. Mitt mål är dock att starta eget inom en snar framtid. Jag samarbetar med andra frilansare, bland annat via nylanserade sajten Ny webbdesign.
    Jag är en av skribenterna på entreprenörsbloggen Tummen Ur.

• Jag heter Kenneth Meijer, snart 42 år. Född 70’talist.

Äger & är verksam i företaget dinhjalp.com inom fastighetsservice. Är i grund & botten utbildad verkstadsmekaniker men har en tung ryggsäck med kompetens & erfarenheter som sträcker under flera områden. Samtliga av dessa med interna utbildningar hos olika företag.

Som ordspråket säger - född med skiftnyckeln & mejseln i handen och självlärd tack vare min far med allt ifrån mekande med bilar, traktorer, båtar, husvagnar och en del inom fastighet. Min far är någon slags kombo av Åsa-Nisse & Martin Timell.
    Jag startade bl.a. mitt företag för att jag som den person jag är, brinner för att hjälpa folk. Egentligen oavsett område. Men grundstenen blev efter mycket tänkande & planerande - fastighetsservice.

Den senaste tiden under mitt företagande så har jag även upptäckt en del nya sidor hos mig själv och bl.a. upptäckt att jag fullkomligt drivs & får en otrolig adrenalinkick av att hjälpa andra med företagande & entreprenörskap. Du kan bl.a. läsa om vissa uppdrag på min personliga sida kennethmeijer.se

Idag - sambo med världens bästa kvinna. Wow! Vad skulle jag göra utan henne. =)
    Vi i familjen bor och består av – ett hus på landet ”Gotland”, 3 barn varav ett gemensamt & 3st katter som ibland gör mig tokig. ;-)

Lev livet! Ta vara på dig själv, din släkt & dina vänner. Njut - du har bara ett liv.

• Hejsan :D

Jag har mest kommit till detta forum för att jag gillar ert nya system med frågor och svar. Jag heter Teodor och är 14 år, jag gillar Minecraft och många andra spel.

Logga in för att posta

Ser ut som din anslutning till Tummen Ur gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.