7 minuter 'Podcast'.

• Hej!

Jag skrev i tidigare inlägg i denna tråd 'allmän diskussion' med ämnet 'Hur hade du förberett dig?', om en intervju jag skulle hålla i direktsändning med P4 Radio Gotland.

Nu finns den tillgänglig på sidan Sveriges Radio Gotland. <-- Klicka på länken.
    Intervjun är ca 7-8 minuter lång. Nu i skrivande stund och med ett uns mer erfarenhet av Hur radio och livesändning fungerar,
    hade intervjun mer än gärna fått hålla på i 15 minuter istället. Tiden går fort när man har roligt, och speciellt i direktsändning med radio.

Skulle inte länken fungera klokt och själva sändningen startar från början, 'spola' till 4:45.
    I tidigare inlägg skrev jag:

Hur hade just du förberett dig?

Lite av en dröm som håller på att förverkligas. Dock är stora drömmen tv. Men den biten får vänta! ;-)
    Någon! Just nu okänd människa, har 'headhuntat' mig. Så det blir med direktsändning, en intervju med Radio Gotland nu på Onsdag.
    Radio Gotland tycker det låter som ett spännande inslag med en liten intervju/ en berättelse av mig, Om mig(med bagage), hur mina tankar gick när jag träffade den stora kärleken, flyttade till Gotland(2010/11) och startade eget företag. Från att ha varit anställd stora delar av sitt liv.

Typ, 'Här är ditt liv' med Lasse Holmqvist. Kanske inte många från dagens 'yngre' generation som kommer ihåg honom. Detta var dock en tv-show under 80-90'talet. Men direktsänd radio duger alldeles lagom för mig. ;-)

Sign. Kenneth Meijer

Logga in för att posta

073-731 76 64   [email protected]

Ser ut som din anslutning till Tummen Ur gick förlorad, vänta medan vi försöker att återansluta.